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[Tutorial] Acabar com DC no Openkore!


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Eu até poucos dias estava tomando DC de 2 em 2 minutos..

Então comecei a mexer na pasta do bot e acabou que parou depois

que modifiquei isto...

conf/timeouts.txt

Linha Reconect

Aonde está 30 segundos vc coloca apenas 5

Esta foi a solução..

Caso continue com os DC's

De Ctrl+Alt+Del e vá em processos.. e procura o do GameGuard e desative!

Espero que tenha ajudado! ;D

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Funcionou perfeitamente manolo (:

Cara tu é foda, tava tomando DC direto, agora só tomo 1 ou 2 por dia *-*

Obg por Compartilhar !

35HI8SZ.png

"Se existe um inferno, eu já tenho um assento reservado na primeira fila" - Dexter

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Pelos Amor De Deus vocês dois ai perguntando como vai no control/timeouts.txt

Não sejam retardados!!! Povo quer tudo de mão beijada, pelo amor de Deus!!!

 

Não ta dificil de entender, entra na Pasta do seu OpenKore, lá vai ter a pasta "control", entra nela e abre o Arquivos.txt "timeouts" e PRONTO!!!

 

Que que ta dificil de entender ae??? Poxa... Procurem um pouco né!!!

Abraços...

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ZéManivela você podia ter evitado de chamar os caras de retardado néah,

e aqui só uma coisa, quando você desativa o game guard o rag que está com o poseidon cai tbm,

entaum isto só vai provocar outro DC.

 

O que eu fico chocado é com nego dando falsos testemunhos!

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  • 2 meses depois...

manolo , o meu ta assim :

# You shouldn't need to modify these variables

# If you want to really mess up the bot, go ahead :)

#

# The value of each variable is reffered as "x".

 

# Server connection timeouts

master 12

gamelogin 12

charlogin 12

maplogin 12

play 40

# When disconnected, wait x seconds before reconnecting again

reconnect 30

 

# Activate AI after x seconds after the map's loaded

ai 2

 

ai_move_retry 0.25

ai_move_giveup 1.5

 

# Send the attack packet every x seconds, if it hasn't been send already

ai_attack 1

ai_homunculus_attack 1

 

# Check for monsters to attack every x seconds

ai_attack_auto 0.5

 

# Give up attacking a monster if it can't be reached within x seconds

ai_attack_giveup 12

 

# If you've just killed a monster, and there are no aggressives,

# and you're not picking up any items, wait x seconds before doing

# anything else.

ai_attack_waitAfterKill 0.7

ai_attack_unstuck 2.75

ai_attack_unfail 5

 

# Pause for the specified number of seconds after taking something,

# it increases the interval between taking several items and between

# taking the last item and continuing the actions.

ai_items_take_delay 1.4

 

# When your monster died, start checking for loot after x seconds

ai_items_take_start 0.4

 

# Stop checking for loot x seconds after it has begun checking

ai_items_take_end 1.2

 

# When standing near an item, send the 'take' packet every x seconds until

# the item has been taken.

ai_take .4

 

# Give up if unable to pickup item after x seconds

ai_take_giveup 3

ai_items_gather_giveup 3

 

# Every x seconds, check items for gathering

ai_items_gather_auto .3

 

# Only gather items that have been more than x seconds on screen

ai_items_gather_start .3

 

ai_follow_lost_end 10

ai_getInfo 1

ai_thanks_set 8

ai_dealAuto 3

ai_dealAutoCancel 5

ai_partyAutoDeny 3

ai_guildAutoDeny 3

ai_dead_respawn 4

ai_wipe_old 200

ai_wipe_check 30

 

# Send the sit/stand packet at most every x second

ai_sit 1

# Sit after having idled for x seconds

ai_sit_idle 10

# Stand after x seconds, after having typed the 'stand' command

ai_stand_wait 0

# Sit after x seconds, after having typed the "sit" command

ai_sit_wait 0

# If there are non-party players around and you are to stand up due to the

# hp/sp sufficiency, do so when the specified number of seconds elapsed

ai_safe_stand_up 2

 

ai_skill_use 0.75

ai_skill_use_giveup 1

ai_item_use_auto 0.5

ai_item_equip_auto 0.75

ai_equipAuto_skilluse_giveup 5

ai_equip_giveup 2

 

ai_teleport 1

ai_teleport_away 3

ai_teleport_idle 4

ai_teleport_portal 2

ai_teleport_hp 3

ai_teleport_safe_force 120

 

ai_teleport_retry 0.5

ai_teleport_delay 0.5

 

# You probably don't ever have to change the following timeouts

ai_route_calcRoute 1

ai_route_npcTalk 10

 

ai_buyAuto 5

ai_buyAuto_giveup 15

ai_buyAuto_wait 2

ai_buyAuto_wait_buy 5

 

ai_sellAuto 2

ai_sellAuto_giveup 15

ai_storageAuto 2

ai_storageAuto_giveup 15

# delay between sending cart item add/get packets

ai_cartAuto 0.15

 

# delay between checking if we need to do any cartAuto functions

ai_cartAutoCheck 2

ai_avoidcheck 0.5

ai_shop 4

 

# delay between repairAuto

ai_repair 4

 

# delay before starting escape sequence

ai_route_escape 8

 

# Don't change the following timeouts!

ai_sync 12

 

injectSync 5

injectKeepAlive 12

welcomeText 4

patchserver 120

 

macro_delay 1

 

 

 

 

nao achei essa linha reconect

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# Server connection timeouts

master 12

gamelogin 12

charlogin 12

maplogin 12

play 40

# When disconnected, wait x seconds before reconnecting again

reconnect 30

 

Issoai é oque lek? Reconnect 30, mude para 5, ele so vai fazer quando levar DC ele esperar 5 segundos para reconectar em vés de 30, não diminui o DC.

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# Server connection timeouts

master 12

gamelogin 12

charlogin 12

maplogin 12

play 40

# When disconnected, wait x seconds before reconnecting again

reconnect 30

 

Issoai é oque lek? Reconnect 30, mude para 5, ele so vai fazer quando levar DC ele esperar 5 segundos para reconectar em vés de 30, não diminui o DC.

 

valeu ai mano , deus lhe abençoe

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