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Por que não posso morrer?


Batibat
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Pergunta

Alguém tem alguma luz sobre como fazer personagens acima do nível 400 morrerem e não ressuscitarem como um GM faz

 

EN : I have a character that is lvl 406 and it won't die when the HP is 0. I would love to know where to look to make characters die that are over lvl 400.

 

Source : TOA 7.62 (base)

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3 respostass a esta questão

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8 horas atrás, Batibat disse:

Alguém tem alguma luz sobre como fazer personagens acima do nível 400 morrerem e não ressuscitarem como um GM faz

 

EN : I have a character that is lvl 406 and it won't die when the HP is 0. I would love to know where to look to make characters die that are over lvl 400.

 

Source : TOA 7.62 (base)

 

Idk but probably in the emulator players with more than level 400 are not in the same condition, you could try find all references to max_level and search for this condition. 

 

** I think in the mobkilled have this function like this:

 

É necessário se cadastrar para acessar o conteúdo.

 

but idk if you have to change more things to accept character level up from 400 to 450 for an example.. probably you will have to create the exp's..

Editado por mpdownsv2

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Eu adicionei 50 níveis e experiência "g_pNextLevel [MAX_LEVEL + 52] = ..." em Basedef.cpp e Basedef.h, compilado. Meu nível 406 ainda não morrerá

 

EN: I added 50 levels in the Basedef.cpp & Basedef.h with extra experience slots, compiled, switched the the new TMSrv and I logged my level 406 BeastMaster to fight DarkShadow solo and the character gets hit for 13,000 and doesn't die with 945 HP :(

 

 

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Resolvido...

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